sannarebecca

25 frågor för att lära känna mig!

Kategori: Allmänt

1. Fullständiga namn?

Annie Sanna Rebecca Johansson

2. Ålder?

17, fyller 18 i augusti

3. Vart bor du?

Vansbro

4. Hårfärg?

Röd, Fast är blond egentligen

5. Är dina föräldrar skilda?

Nej, tack å lov

6. Har du några syskon?

Japp två bröder, en äldre å en yngre 

7. Om du fick ligga med en kändis vem skulle de va?

Evan Ross eller Chad Michael Murray!!

8. Singel eller upptagen?

Singel

9. Blir du lätt kär?

Kär å kär, Jag får väldigt lätt känslor iallafall

10. Är du blyg?

Aa i början när jag ska lära känna någon, men verkligen inte sen när man lärt känna mig

11. När förlorade du oskulden?

När jag va 16, skulle fylla 17 

12. Har du haft sex med fler än 10 st?

Nepp

13. Haft sex med någon du inte känner?

Yolo

14. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta?

Mercedes, Sjukt fint ju

15. Snusat eller rökt?

Har provat båda men inget jag gör dagligen!

16. Beroende av något?

Nugget och pommes 

17. Supit tills du spytt?

Hahaha jaaa

18. Varit på soc?

Vart på soc möte japp, men det blev ingenting av de 

19. Brutit ett ben?

Fotleden, haha när jag halkade å satt mig på foten <3333

20. Piercat dig?

Ja, i tungan

21. Haft sex utomhus?

Aa, haha lite kul faktiskt

22. Varit otrogen?

Asså ja typ, vilket jag ångrar så fruktansvärt mycket

23. Supit tills du däckat?

Inte va jag minns iaf

24. Tatuerat dig?

Nej, men vill verkligen

25. Haft sex med en vuxen när du själv var ett barn?

Asså jag är ju under 18, är jag ett barn då? för isåfall ja

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: